Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 24, 2012
Image Size
346 KB
Resolution
1680×1600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,838
Favourites
106 (who?)
Comments
39
Downloads
44
×
LUNA COLDBANE by CRISTIAN-SANTOS LUNA COLDBANE by CRISTIAN-SANTOS
:iconbattle-artist: w23 sub: Design a character from scratch from this description (Name: Luna Coldbane (name was random using an online name generator.)
Sex: Female
Origin:The daughter of a thieving pirate, and a runaway Sorcerer she was cast out of both worlds to fend for herself.
Powers: Ice/ frost based Sorcery
Weapons: Spells, of course. Bow and Arrow as well, and daggers.)

Since its the last week of the season before we take a break wanted to do something.

Also if anyone is interested in a commission like this am having a $20 sale right now till jan1st [link]

Faves are always appreciated but comments are priceless.
Add a Comment:
 
:iconlbenologa:
lbenologa Featured By Owner Jan 9, 2013  Hobbyist General Artist
The colors are great on this piece!!
Reply
:iconlabguyinwa:
labguyinwa Featured By Owner Jan 2, 2013  Professional Traditional Artist
Lines and colors bro? If these are your colors Ive seen a leap and bound improvement Im genuinely impressed with.
Reply
:iconcristian-santos:
CRISTIAN-SANTOS Featured By Owner Jan 2, 2013  Professional
yeah these are my colors.trying to add digital painting to my skill set so been working hard on that for the last couple weeks.thanx
Reply
:iconlabguyinwa:
labguyinwa Featured By Owner Jan 3, 2013  Professional Traditional Artist
Kix ass bro.
Reply
:iconvaxion:
VAXION Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist General Artist
Awesome design man! She's quite hot for a cold witch! hehe
Happy New Year btw ;)
Reply
:iconcristian-santos:
CRISTIAN-SANTOS Featured By Owner Jan 2, 2013  Professional
gracia y que pase un buen aņo tambien.
Reply
:iconbelgerles:
belgerles Featured By Owner Jan 1, 2013
Love the eyes man... dark and intense and then you throw freckles in there which are not dark and brooding at all but somehow it works. lol very nice.
Reply
:iconcristian-santos:
CRISTIAN-SANTOS Featured By Owner Jan 2, 2013  Professional
yeah i instinctively give freckles to anything that resembles a red head.its a habit of mine lol thanx.
Reply
:iconzeyjin:
ZeyJin Featured By Owner Dec 30, 2012  Professional Digital Artist
Nice efects!! and color,
Reply
:iconcristian-santos:
CRISTIAN-SANTOS Featured By Owner Dec 30, 2012  Professional
thanx
Reply
:iconrayn3r-4rt:
RAYN3R-4rt Featured By Owner Dec 28, 2012  Professional Digital Artist
WOW!!
Reply
:iconvoneyezine:
VonEyEzine Featured By Owner Dec 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
Dam. Dude , yer tearin it up, lately.
Reply
:iconmarratokensuto:
MarratoKensuto Featured By Owner Dec 25, 2012
AWESOME! :la:
Reply
:iconkid-destructo:
Kid-Destructo Featured By Owner Dec 24, 2012
Nice!
Reply
:iconcristian-santos:
CRISTIAN-SANTOS Featured By Owner Dec 25, 2012  Professional
thanx
Reply
:iconivannamatilla:
IvannaMatilla Featured By Owner Dec 24, 2012
The colors, especially, are amazing.
Reply
:iconcristian-santos:
CRISTIAN-SANTOS Featured By Owner Dec 25, 2012  Professional
gracia
Reply
:iconmortalshinobi:
mortalshinobi Featured By Owner Dec 24, 2012
creepy and nice. good effects.
Reply
:icondarkereve:
DarkerEve Featured By Owner Dec 24, 2012
This is freaking awesome bro, great work love your new coloring style (and so the old one too ;)), feliz navidad por cierto pasala bien :D
Reply
:iconcristian-santos:
CRISTIAN-SANTOS Featured By Owner Dec 24, 2012  Professional
yeah thanx bro and a merry Christmas to you too,y nuevo aņo.
Reply
:iconestonius:
Estonius Featured By Owner Dec 24, 2012
Wicked design! I also dig the freckles!
Reply
:iconcristian-santos:
CRISTIAN-SANTOS Featured By Owner Dec 24, 2012  Professional
thanx
Reply
:iconadriannauk:
adriannauk Featured By Owner Dec 24, 2012  Hobbyist General Artist
love the take on the colors :)
Reply
:icondreno360:
dreno360 Featured By Owner Dec 24, 2012  Hobbyist General Artist
Good to see you are not retired good sir!
Reply
:iconcristian-santos:
CRISTIAN-SANTOS Featured By Owner Dec 24, 2012  Professional
retired? why am in my prime..
Reply
:icondreno360:
dreno360 Featured By Owner Dec 25, 2012  Hobbyist General Artist
yeah i see, we will have to do another battle again soon. You have me 2-0 so far :D
Reply
:iconcristian-santos:
CRISTIAN-SANTOS Featured By Owner Dec 25, 2012  Professional
and you want that 2 to change?
Reply
:icondreno360:
dreno360 Featured By Owner Dec 25, 2012  Hobbyist General Artist
oh yeah.
Reply
:iconcristian-santos:
CRISTIAN-SANTOS Featured By Owner Dec 25, 2012  Professional
i know my subtle message flew by your head so ill let you read it again lol
Reply
:icondreno360:
dreno360 Featured By Owner Dec 26, 2012  Hobbyist General Artist
i get yer message boss hoss- 2 haha... I know... maybe next season. what happened to that poll battle with you and mike- assassin creed III?
Reply
:iconcristian-santos:
CRISTIAN-SANTOS Featured By Owner Dec 26, 2012  Professional
that wasnt the battle that was supposed to take place so i just killed it.same thing was gonna happen that always happens anyway.all the haters would take there chance to weigh in on why i should lose and i still win.
Reply
(1 Reply)
:iconeldhrad:
Eldhrad Featured By Owner Dec 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
Excellent! :)
Reply
:icondeadcobra:
DeadCobra Featured By Owner Dec 24, 2012
Very wonderful
Reply
:iconafterlaughs:
Afterlaughs Featured By Owner Dec 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
Holy shit, amazing! :D
Reply
:iconcristian-santos:
CRISTIAN-SANTOS Featured By Owner Dec 24, 2012  Professional
thanx glad you like the work
Reply
:iconfaithfeather:
Faithfeather Featured By Owner Dec 24, 2012
oh nice ^^ even if she had a jacket on I'd still like this XD
Reply
:iconcristian-santos:
CRISTIAN-SANTOS Featured By Owner Dec 24, 2012  Professional
lol thanx
Reply
:iconfaithfeather:
Faithfeather Featured By Owner Dec 24, 2012
x3 your welcomes 8D *showers you with cookies and gives her a blanket* :o its cold outside :3
Reply
Add a Comment: